Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
...:::Bo to co najpiekniejsze jest w NAS:::... --->K&D&Z<--- ...

Zuzia lalka niewielka
Bródka malutka
Nos jak muszelka
Oczy ma jak pięć złotych
wełniane loki
a w główce marzeń sto

Narodziny Zuziolka: 16.08.2010
Pepuszek pozegnalismy: 02.09.2010
Pierwszy spacerek: 02.09.2010
Pierwsze agu: 10.10.2010
Pierwszy raz usiadlam: 08.01.2011
Pierwszy nabity guz: 19.02.2011
To moje pierwsze tygodnie
U mamy pod sercem jest mi wygodnie
I czekam z radości już skacze
Kiedy was w końcu wszystkich zobaczę

TERMIN PORODU:
22.09.2011
WIZYTA U GINEKOLOGA:
22.03.2011

Dwie kreseczki po raz drugi: 19.01.2011
Pierwsze USG: 20.01.2011
Drugie USG-juz mnie widac: 24.01.2011
Trzecie USG-mama dostala zdjecie: 01.02.2011
Wspomnienia
2011
Czerwiec
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2010
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec

Od poczatku bylo Was tu
113265
Dziekuje


Wszystkie obrazliwe komentarze beda usuwane!!!


dzidziusiowo

Nieoficjalny Dzien Dziecka

Dzis mamy nasz pierwszy nieoficjalny Dzien Dziecka, nieoficjalny bo nasz maluszek jest jeszcze w brzusiu ale to nie powod aby go dzis szczegolnie nie rozpieszczac :)

Wczoraj jak juz wspominalam kupilam dwie cienkie czapeczki pokazalam je D mowiac "w zyciu bym nie pomyslala ze mozna miec taki maly lepek:)) Strasznie mu sie czapeczki podobaly i znow podobnie jak ja byl zszokowany na widok tak malenkiego ubranka bo oboje nie mozemy sobie wyobrazic tak malenkiego dzecka chociaz pewnie jak sie urodzi to sie okaze jeszcze mniejsze niz sobie wyobrazamy.

D wlasnie poszedl klasc plytki na schodach:) Poszlabym z nim ale jest zimno a ja mam przerazliwy kaszel i katar. Do doktorka oczywiscie nie mozna sie dodzwonic...

Musze cos pokombinowac z szablonem bo juz mi sie przestal podobac...

DOPISANE 15:45

Znalazlam bardzo fajna i przydatna stronke www.zapytajpolozna.pl

DOPISANE 20:15

Bylismy z D i rodzicami na zakupach po powrocie spotkala nas mila niespodzianka:) Byl soltys i kazal przekazac ze moge isc na darmowe prawo jazdy:) i dodatkowo na kurs przedstawiciela handlowego tez za free:) Teraz musze tylko czekac na tel kiedy mam sie wstawic w OSK:) Cieszy mnie to bardzo bo po porodzie musialabym i tak isc na prawko a ponad 1000 zl to nie maly wydatek wiec z mila checia pojde zwlaszcza ze jeszcze troszke do porodu zostalo.



szczesliwaprzyszlamama 1/06/2010 10:47:06 [Powrót] Komentuj


Takie dzieciątko zaraz po urodzenia to jak laleczka wygląda pewnie :)

Co do szablonu to pewnie, że Ci mogę zrobić. U mnie na blogu w linkach też mam kilkanaście wystawionych moich szablonów w tym dwa w oczekiwaniu na maleństwa, a jakbyś chciała coś jeszcze innego to pisz :):*
Dla Siebie Stworzeni 2/06/2010 18:27:19
brak hosta | brak www IP: 79.175.245.51

o z tym prawkiem super!!!! :) kaska na prawko w kieszeni ;) karla-alex
karla 1/06/2010 20:50:17
brak hosta | brak www IP: 88.199.104.15

Dziękuję za przepis:)) Jutro może coś upiekę:)
Ja jeszcze nie kupiłam żadnych ubranek, czekam na wypłatę i też rozpoczynam składowanie:))
Buziaki
esperanza 1/06/2010 20:01:29
chello089072208105.chello.pl | brak www IP: 89.72.208.105

Zmiany jak najbardziej pozytywne czasami trzeba zmienić by poczuć się lepiej...
życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.
Oj tak mój mąż napisał mi sms a(złapał zasięg) i kazał złożyć od niego maluszkowi życzenia i oczywiście dużo buziaków słociuchny sms nie ma co dla takich chwil warto żyć
olguska 1/06/2010 19:40:29
ip-95-129-226-144.uznam.net.pl | brak www IP: 95.129.226.144

super zmiany na blogu :PP kuruj się :) karla-alex.blog.onet.pl
karla 1/06/2010 17:12:00
brak hosta | brak www IP: 88.199.104.15

Tak to już jest z tymi lekarzami :))
Zdrowiej nam Tutaj Kochana :))
Nieodwolalnie-kocham-cie 1/06/2010 15:33:42
chello089076213050.chello.pl | brak www IP: 89.76.213.50

Ja Ci chetnie zrobie szablon:) Niedawno do tego powrocilam ponownie i stwierdzilam, ze wciaz mnie to cieszy:) Zapraszam tez do mnie na blog:)
gusia.blog.pl 1/06/2010 11:17:57
92-55-195-62.net.pbthawe.eu | brak www IP: 92.55.195.62




MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Milosc spadla na Nich
15.08.2009 od tamtej pory
razem, szczesliwie zakochani
rodzice malej Zuzanki
w skrocie
K&D&Z



Poznalismy sie: 14.08.2009